Nog even de drie basisonderdelen van Vriendelijke Marketing
Tijdens deze week komen de drie onderdelen van vriendelijke marketing: jij en je zichtbaarheid, je mogelijke klant, en je aanbod aan de orde.
Je eigen gebruiksaanwijzing om in beweging te komen
Veel mensen vragen me wat nou echt werkt in marketing. Een van mijn favoriet antwoorden is een citaat:
'De beste marketing is de marketing die je daadwerkelijk doet.'
En ja, in dat doen zit vaak de crux. We willen wel maar komen er vaak niet toe. Of maar half, of 1 keertje.
Op deze eerste dag staan we stil bij hoe het jou al dan niet lukt om te doen wat je met jezelf afspreekt.
Wil je met plezier en resultaat je marketingacties ondernemen dan is het zaak je eigen gebruiksaanwijzing te kennen én te kunnen gebruiken. Ik heb een video voor je gemaakt over drie invalshoeken om te achterhalen hoe je jezelf het beste in beweging kan zetten.
Ik zou de acties niet achter elkaar doen, maar verspreiden over de dag.
5 minuten: download dit document en vul het in. Het is een invulbaar pdf. Om te bewaren: eerst downloaden en dan invullen. Dus klik op deze link om het document te downloaden,
5 minuten Vraag aan iemand die jou goed kent hoe het ze lukt jou iets te laten doen of je met iets te laten stoppen. (Okay, deze 5 minuten lijken me heel kort, zeker als je er een goed gesprek door krijgt :)
5 minuten Neem die informatie mee in je gebruiksaanwijzing
Wat je met deze acties bereikt:
Helderheid in hoe je jezelf kunt helpen je marketingacties uit te voeren.