Stapje voor stapje verder in je marketing!

Dit kan ik voor je doen.

Anneke Dekkers

Stap voor stap richting je doel

Je hebt plannen, ideeën. 

Maar je komt er - nog - niet aan toe om ze uit te voeren. Of nou ja, een beetje. En een beetje blijkt niet genoeg te zijn om meer klanten te krijgen, andere klanten.


Gedoe he, die marketing. Vind ik zelf ook wel eens :).

Vooral als ik denk: ik wil klanten. Nu.

Dan lukt het dus niet. Maar dat wist je al. Haast werkt voor de meeste mensen niet.


Maar het helpt als iemand met je meedenkt. Je bij de les houdt. Het beste in je naar boven haalt. De meest kansrijke strategie met je uitzet.

Ik begeleid je graag op weg naar je wensen en doelen.


Je coachingstraject is praktisch, inzichtgevend, enthousiasmerend.

Je voelt je ondersteund.


We trekken samen op richting je doel.


We zetten een strategie uit. Maken een plannetje dat goed uitvoerbaar is.


Je krijgt inzichten, handvatten. Je zet stap voor stap. Op een manier die bij jou past.


Ik zet mijn kwaliteiten in om te achterhalen wat je zo goed maakt, wat je onderscheidt van anderen.


Je komt in actie en doet dat wat je altijd al had willen doen maar niet deed. Dat op zich is al een geweldige winst. 

Mijn coachingsklanten krijgen bovendien als gevolg van de coaching meer klanten.

Voor de startende zelfstandig trainer of coach (ZZP-er)

Hoera! Je bent zelfstandig geworden. Gefeliciteerd. 

Een van je belangrijke taken is nu ook om aan marketing te doen.

En dat is in het begin best lastig. Het is alsof iemand de puzzelstukjes op tafel heeft gestort en het voorbeeld heeft meegenomen.

Je kunt zelf hard aan het werk gaan en alles proberen uit te zoeken en aan elkaar te passen.

Je kunt ook hulp inroepen.


Van mij bijvoorbeeld :)


Dit levert een coachingstraject je op:

  • Je weet wat je kunt en waar je voor staat, zodat je anderen kunt raken met je verhaal;
  • je hebt een aanbod waar jij achter staat en die je ideale klant wil, zodat je niet veel kwijt en frustratie kwijt bent aan mooie producten maken waar mensen niet voor willen betalen;
  • je weet hoe je je ideale klant kunt vinden op een manier die bij je past. Je hoeft echt niet te leuren met jezelf;
  • Je weet je mogelijke ideale klant enthousiast te maken voor jouw aanbod;
  • je verkoopt met flair en plezier je aanbod, in plaats van je te hopen dat ze iets van je zullen kopen;
  • je hebt een inspirerend en goed te doen marketingplan. Je hoeft niets te doen waar je niet achter staat;
  • je hebt je online marketing op orde (belangrijkste pagina's van je website, autoresponder);
  • Je hebt je manier gevonden om contact te houden met je ideale klant. Je weet niet alleen je klant te vinden, maar ook het contact te onderhouden.
Anneke Dekkers van frustratie naar succes

Tijd om voor jezelf te kiezen? Voor wat JIJ belangrijk vindt?

Je hebt plannen, ideeën, schetsen op papier, half affe documenten in je computer. Misschien al wat de wereld in gegooid. Maar het lukt je niet goed om echt af te maken wat je van plan bent. Bijvoorbeeld die website die er nu toch echt moet komen, vernieuwd moet worden.

Of die training waar je al zo lang mee rondloopt.


Word het niet eens tijd om echt voor jezelf te kiezen? Te doen wat je van plan bent met hulp van iemand anders? Jezelf achtervolgen is tenslotte ook niet fijn.

Dus kom, investeer in jezelf en je bedrijf. 


Ik had een fikse weerzin bij het woord ‘marketing’. Nu werk ik er met plezier aan.

Iets als dans en spiritualiteit ‘vermarkten’ en ‘verkopen’ voelde als tegenstrijdig. 

Tijdens het coachingstraject blijkt marketing gelukkig te lijken op hoe ik mijn opleidingen maak: aansluiten bij waar mijn deelnemers zitten.

Ik presenteer mijn werk nu op een andere manier: minder bescheiden, meer vanuit: kijk eens wat voor moois, leuks, zinvols ik te bieden heb.

Ik werk nu met plezier aan mijn marketing. 

Riëtte Beurmanjer, begeleidster dans en spiritualiteit. www.riettebeurmanjer.nl

Voor de zelfstandige die een sprong voorwaarts wil maken, of een nieuwe weg in wil slaan.

Je hebt voldoende klanten en inkomen. Maar het kriebelt. Je wilt liever andere klanten, meer klanten, andere opdrachten.


Dat wil je al een tijdje. Je hebt het gevoel dat je meer te bieden hebt.

Het gevolg is dat je een beetje uitgekeken raakt op wat je doet en ontevreden bent over jezelf. .


En je komt er niet aan toe het echt anders te doen. Irritant.


Als je er aan toe bent om echt een sprong voorwaarts te maken, jezelf opnieuw uit te vinden, echt iets nieuws te ondernemen, ik ben er voor je.


Wat kan de coaching opleveren?

  • Je hebt een nieuwe koers uitgezet, keuzes gemaakt over wat je wel en niet wilt; zodat je bevrijd bent van dat knagende gevoel dat je eigenlijk wat anders wilt;
  • je bent geïnspireerd en enthousiast, hebt geen last meer van onhaalbare dromen;
  • je weet welke nieuwe klanten je wilt bedienen en wat voor nieuwe opdrachten je wilt. Niet meer half-half, maar heel conreet;
  • je hebt een nieuw aanbod dat past bij waar jij bent en wat je wilt bieden, je blijft niet meer hangen in mooie ideeën;
  • je trekt andere klanten aan die passen bij wat je te bieden hebt, zonder de twijfel of je ze wel mag lastig vallen met je nieuwe aanbod.

Werken met Anneke voelt niet als ‘werken’. Het is superleuk!  

 

Ze is van de vriendelijke marketing. Dat blijkt ook iedere keer als ik met haar werk. Ze heeft oog voor mijn belang, maar ook voor het belang van mijn klanten.

Ze is zelf natuurlijk ook vriendelijk. Op haar eigen manier: door grapjes te maken, kritisch mee te denken, maar vooral doordat ze mij het gevoel geeft dat ik me niet groter hoef voor te doen dan ik ben.  

Daardoor ontstaat er rust en krijg ik zelfvertrouwen.

 

Ze ondersteunt mij en mijn bedrijf op verschillende manieren.

Ze is iemand die strategisch vooruitdenkt.  Iedere keer als ik een goed idee  heb weet ze dat te plaatsen in het groter geheel van mijn bedrijf. Daardoor besteed ik mijn tijd aan de juiste ideeën in plaats van aan ieder idee.

 

Ze heeft overzicht, brengt structuur aan. Dat was heel erg behulpzaam bij het maken van mijn Registeropleiding® voor Wandelcoaches. Omdat ze zelf een expert in trainen is heeft ze een grote inbreng gehad in het ontwerpen van die opleiding.

Hilde Backus, Het Coach Bureau. www.wandelcoach.nl

Investering

Succesvol starten

Voor startende zelfstandige trainers en coaches

€ 1500,- € 2500 (ex BTW)

De prijs is een indicatie en afhankelijk van het traject dat we afspreken

Kiezen voor wat JIJ belangrijk vindt

Voor trainers en coaches die kiezen voor zichzelf en waar zij voor staan

€ 1500,- € 2500 (ex BTW)
Anneke Dekkers vriendelijke marketing
De prijs is een indicatie en afhankelijk van het traject dat we afspreken

Sprong voorwaarts

Voor ervaren trainers en coaches

€ 1500,- € 2500 (ex BTW)
De prijs is een indicatie en afhankelijk van het traject dat we afspreken
arrow_drop_up arrow_drop_down